kallt, kallare, kallast

Då var det fredagkväll, jag befinner mig hos mamma, ska återigen sova här, eftersom att Daytona vägrar att äta som hon ska sjä'lv.. Men nu är det bara 1,5 vecka kvar tills de kanske kan börja äta kattmat helt själv!
Sover ju som bäst hemma, så jag längtar hem till mig.. Men jag är fascinerad över att jag, trots att det är fredag, tycker att det känns okej att inte göra så mycket, att bara vara med mig själv och slappna av :) För några månader sedan hade det varit en omöjlighet..

Imorgon blir det fest, och det hoppas jag blir en lyckad kväll!

Har kanske ett vikariat i Strömsund, men jag vet inte om jag vill ha det, det är så mycket som händer här i stan i vår för min del! Men om jag skulle få det så är det självklart att jag tänker tacka ja! Skulle jag säga nej, kan man nog kalla mig korkad.. :) Att få in en fot någonstan är ju jätte bra! Och även om det bara är 3 månader, så är det ju nära till sommaren sen, och kanske möjlighet att jobba där då också?! Vet inte om jag vill säga håll tummarna eller inte :)

Opponeringen gick väl sådär, vi fick några kompletteringar som vi skulle göra innan vi får nått betyg, är ritkigt besviken på mig själv, men nu är det som det är, och bara gilla läget! Vi har för den delen snart gjort alla ändringar.. :)

vill att det ska bli lite varmare nu!

Nu tog inspirationen faktiskt helt ärligt slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0