100726

Vart har orken att skriva tagit vägen?! Har så grymt mycket att göra på jobbet och sitter vid en dator hela dagarna så jag kan inte påstå att jag är så jättesugen att sätta mig vid datorn när jag kommer hem, för då ska man vara social och hinna träna också!

Har semester nu fram till på fredag iaf :) Sen jobbar jag på frösöstrand lördag och söndag, men det ska bli rätt roligt faktiskt.

Just nu är det stråket och jag var ut både i fredags och lördags :) Riktigt roligt var det vill jag lova! Och på onsdag blir det en favorit i repris med värsta tjejkvällen!

Katterna ligger bredvid mig i sängen just nu och jag tror jag snart kommer lägga ner mitt huvud på kudden. Var ju till Sundsvall på medlemsträff med Maine Coon katten samt sedan på ikea igår, vilket innebar att vi var tvugna att kliva upp klockan sju trots att vi varit ut kvällen innan, och ännu har jag inte hunnit vila upp mig, men imorgon får jag sova, så det ska jag försöka med! Sen ska jag stöka lite hemma, tvätta och dammsuga och sedan blir till till att bege sig till mamma en sväng och hjälpa henne skruva ihop en hylla!


Nä nu ska jag faktiskt sova en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0