Blåsigt väder

Känns som att jag skriver allt mer sällan just nu, men det beror nog på att jag för det mesta inte har tid, och när jag har tid så är jag så trött.. Eller så är det kanske så att bloggen inte fyller samma funktion som tidigare. Det lär ju visa sig.

Idag har jag varit hemma från arbetet, borde ha varit hemma i onsdags också, men då det bara var en i ekonomigruppen förutom jag där då, och jag hade fyra besök så hade jag inte hjärta att stanna hemma. Men idag tog jag mitt förnuft till fånga och det var oerhört välbehövligt. Hoppas jag är friskare tills imorgon så att jag orkar jobba kväll på frösö strand. Sedan halv fyra mitt i natten bär det av till Trondheim på kattutställning :) Thomas ska följa med, vilket gjorde mig väldigt glad att han ville göra det. Men samtidigt så kommer jag tycka att det känns jobbigt om det skulle vara så att han blir uttråkad. Men det kommer nog gå bra, har sagt åt honom att ta med sig någon bok, datorn samt någon film :)

Har bestämt mig hur jag ska göra till hösten och det känns skönt! Behöver jag inte fundera mer på det :)

Nu ska jag kolla lite på TV och sen ska jag gå och lägga mig så jag orkar arbeta imorgon.

Man kan ju fråga sig vart sommaren är?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0