Blixtar och dunder..

Regnet öser ner och det dundrar och blixtrar rätt mycket.. Jag tycker inte om åska, jag tycker det är läskigt..
Funderar på om jag ska bege mig ut i ovädret för att träna eller om jag ska strunta i det idag.

Idag har jag iaf arbetat hemifrån, grymt skönt! Sen har jag även fixat lite med hemsidan, lagt in lite fler bilder :) Är rätt segt att sitta med det, och jag har inte lagt in alla bilder som ska in än, men jag tar endel i taget så känns det lättare!


Idag firar jag och Thomas 5 månader :) Men det känns som att vi varit ilag i fem år, konstigt det där.

I helgen kommer vi bege oss till Sthlm på utställning, ska ställa alla utom Nova som får bo hos momma, har väl inte världens bästa domare, men det är inte mycket att göra åt, liksom bara att gilla läget! Ska ta med mig några bra böcker så kan jag fördriva tiden med att läsa :) Helgen efter det är det stråket, och som jag längtar för då är jag ledig både fredag, lördag och söndag, sen jobbar jag måndag och har efter det semester tisdag, onsdag, torsdag och fredag, längtar till min korta ledighet!! Har även lite ledigt i augusti, eller rätt mycket känns det som, hela 7 dagar utspritt :)


Känner mig rastlös och vill ha nått att göra, kanske måste trots regnet iaf och bege mig iväg och träna. Då kan jag sova gott sen!





Vackraste i världen

Saknar mannen i detta oväder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0