4 månader <3

Ikväll är en konstig kväll..anledningen till det är att jag alltid brukar vara med Thomas på måndagar, tror att det enbart är två måndagar som vi inte varit med varandra sedan vi träffades, och då har det berott på att jag har varit på styrelsemöte. Anledningen nu är att han är borta och arbetar, åkte igår kväll och blir borta tills imorgon kväll. Men iof har jag hunnit med lite ikväll så det kanske var bra. Får ju träffa honom på torsdag så jag ska väl inte klaga!

Vi firade fyra månader igår :p men det känns som att vi varit ilag i flera år, är det normalt?!

I helgen var jag hos momma och tog det lungt. Det är alltid lika skönt att åka till momma! Thomas kom och hälsade på, på lördag eftermiddag och det var mysigt :) Vi spelade spel och bara gjorde ingenting :p
Sen igår kväll var jag med Anders och vi gjorde en liten roadtrip till kaxås-alsen och tillbaka för att kolla på några hus som låg ute på internet. Blev grymt sugen på hus!

Funderar fortfarande på hur jag ska göra till hösten, men en av mina arbetskamrater som bara skulle arbeta till den sista juli fick idag frågan om hon ville arbeta vidare, få en tills vidare anställning då hon arbetar där så länge, och hon tackade ja! Detta är min rumsgranne och min mentor så om jag bestämmer mig för att stanna fyra månader till så känns det lättare nu när hon är kvar!


Saknar min Thomas


Nu ska jag, Bambam och Nusen krypa ner i sängen och jag ska läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0