En trött en

Då var denna helg över, jobbade fredagkväll och sedan lördag dag på frösö strand. Sen var tanken att jag, Johanna och Thomas skulle åka till aspåsnäset på dans, men det slutade med att jag och Thomas åkte till Ica maxi och köpte full moon, glass och lakritssås :) Vi hade en myskväll och det var nog behövligt! :)

Natten som var så var Chicago verkligen jätte jobbig! Från klockan fyra och fram till typ sju så hade han världes race i lägenheten, han klöste överallt och var allmänt jobbig..då var han inte populär.. Men det går inte att vara arg på honom så länge :)

Var och tränade förut idag, tog helt slut efter bara någon låt, det var jobbigt.. Men jag tog mig igenom hela passet ändå :)


Nu är snart denna helg slut och det är bara att ladda inför en ny vecka i Strömsund. Har bara 2 månader och 1 vecka kvar i där om jag inte bestämmer mig för att anta erbjudandet att stanna till årsskiftet. Jag vet verkligen inte om jag orkar det. Är så oerhört imponerad av de som orkar pendla så långt varje dag!

Nu ska jag kolla lite på TV, sedan läsa en sväng och efter det sova. Känner mig redan grymt trött, men det känns lite tidigt än att gå och lägga sig :)

S*Dustycoon´s Chicago

S*Dusty Coon´s Alabama

 

Vad skulle jag göra utan dessa två?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Full moon = new moon eller??? ;) Kram!

2010-06-20 @ 19:17:19
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0