3 mars

Igår blev det sent, trots att tanken var att det skulle bli tidigt, men nattliga samtal är ju nästan det bästa :)

Till och med Bambam sov i sängen inatt, så inatt kan man nästan säga att sängen var full! Men det kändes bra att Bambam sov där, för det kändes på nått sätt som ett accepterande, och det är oerhört viktigt för min del att Bambam accepterar. Imorgon ska vi iväg till Lit och sova, vi får se hur det går :p Låter ungefär som att jag pratar om en männsklig bebis, och det är de ju inte, men mina bebisar är det iaf :)

Ska snart byta om och gå iväg och träna, är inte sugen egentligen, för helst skulle jag vilja krypa ner i sängen och sova, men jag tar alla tillfällen jag får att träna nu när det inte är så ofta jag har möjlighet till det. Och framförallt när det är Body balance det gäller :D

Idag känns det bra, men jag saknar T litegrann, saknar värmen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0