fler timmar

Tiden går så fort och jag hinner inte riktigt med allt jag vill göra, jag hinner inte ens med allt som jag inte vill göra men som man ändå måste göra heller. Om dygnen hade 48 timmar istället! Men jag ska väl inte klaga, har jag lite att göra tycker jag att det är jobbigt..

I helgen var jag iaf iväg på årsmöte för SVERAK, det var intressant och lärorikt men inget jag behöver göra igen tror jag! Känns som att man ska känna lite mer människor i kattsvängen än vad jag gör :)

Till helgen är det utställning i Trondheim, Bambam och Chicago är anmälda och tanken var att jag skulle åka jag också, men jag fick jobb istället, och ibland måste man prioritera bort roliga saker. Ska dock åka och dansa istället så det blir kul :)

Mina veckor är väldigt rutinmässiga just nu, enbart för att försöka hinna både att umgås med familj, vänner, hinna träna och umgås med katterna! Det enda jag känner att jag inte riktigt hinner med är tid med mig själv.. men jag ska försöka att hitta tid även för det!

På bussen nu hem från Strömsund fick jag en jätte konstig känsla, jag blev orolig för att jag inte skulle ha roligt på skalet? vem ska jag umgås med på kvällarna inne på hotellet?! Aja, det mesta brukar ju lösa sig, men orolig blev jag..

Har hittat en person som får mig att må bra, som gör mig avslappnad och glad! Det är guld värt :) och jag gillar honom otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0