första mars

Att börja grina på jobbet känns inte okej..men nu blev det så, och då är det väl bara att gilla läget. Tur att det inte var inför någon klient. Att få en utskällning på det sätt jag fick idag, pågrund av missnöje för ett beslut är inget jag vill vara med om nå jätte många gånger. Men det är ju erfarenhet om man ska se nått positivt i det hela. Har varit i Ström i en månad nu, vilket innebär att det bara är fyra månader kvar. Räknar ner!

Helgen var iaf bra! och jag vill ha helg igen! :)

värmen och tryggheten känns nice, och jag tror jag saknar den lite litegrann.. :) Men samtidigt så känns det skönt för jag har kommit långt med mig själv och att jag inte vill prioritera bort mitt eget. Jag funderar för tillfället inte så mycket på det, det känns bra så länge det känns bra så det är bara att njuta! :)

Längtar till momma, men nästnästa helg åker jag dit!

Nu ska jag krypa ned med katterna i sängen och sova, eller först skulle jag ju duscha :p men sen ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0