lördagkväll

Tänkte att jag skulle försöka få ihop någon rad. Är hos momma i helgen, och det är så skönt att ibland komma ifrån allt och bara vara.

Försökte skrämma ut Bambam och Chicago förut idag. Att det ska vara så svårt att få ut dem är oförståeligt, men jag lyckades få dem att vara ute i kanske 20 minuter med mitt sällskap :) så då passade jag på att fotografera dem. Bilder kommer upp imorgon när jag kommer hem! Tycker att det är så lugnaden och härligt att se katterna springa lös ute, jag skulle kunna kolla på dem i timmar i sträck, deras rörelsemönster, deras minspel, deras kommunikation med omvärlden. Katter är enligt mig ett av de vackraste djur som existerar!

Just nu längtar jag jätte mycket till vårforum! Tror att det kommer att bli klockrent :p Sen längtar jag till min weekend resa till Sthlm och Karro :)



Ge mig en ny telefon någon!! :D


Har de senaste nätterna när jag sovit själv haft en jätte läskig mardröm, det är någon som jagar mig för att ha ihjäl mig. Jag försöker att gömma mig och lura denna person, men inget jag gör hjälper, och inatt var han så nära att lyckas.. jag undrar vad denna dröm betyder. Läskig är den iaf!!! och jag gruvar mig för att somna..



Livet blir vad man gör det till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0