solen skiner

Idag befinner jag mig i stan, ska på föreläsning på kursen jag läser på sidan av arbetet så jag tog semester. Så himla skönt faktiskt att få befinna mig på hemmaplan! Längtar verkligen till mitt vikariat i Ström är slut. Har lärt mig oerhört mycket och kommer att lära mig en massa mer, men när det påverkar hur man mår till vardags så känns det inte som att det är värt det. Man ska värna om sig själv i första hand! Till hösten ska jag återigen plugga om jag inte får nått jobb har i stan, då ska jag läsa idrottsvetenskapliga programmet. Tror att det kan bli riktigt intressant! :)


Nä, nu är det dags att bege sig till skolan, har lite saker jag ska skriva ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0