söndag

Då var denna helg över, ahr jobbat i helgen. Så himla skönt att bara ha tio minuter till jobbet, så när man slutar fyra, då är man hemma strax efter! Bambam och Chicago har varit på utställning, längtar så grymt mycket efter dem just nu! Men de kommer ju snart hem :)

Imorgon lämnar kattungarna oss..:( känns alltid lika tungt och tråkigt när de gör det, men de kommer att få bra hem så det kommer nog att bli jätte bra!

Idag har jag haft grymt ont i huvudet, vet inte varför, bara jag inte håller på att bli sjuk..!

I veckan är det bara 3 dagar i Strömsund :D På fredag har vi nämligen handledning och den är i stan. Vilken underbar vecka :D Sen är det ju dessutom påsk, så veckan efter blir det också bara tre dagar i Ström :p På onsdag har jag varit i Ström i två månader, har lärt mig oerhört mycket men räknar ner dagarna till den sista juni.


Nä, man kanske skulle ha ätit lite middag.

Kommentarer
Postat av: Liiv

Är det en maine coon i headern? :)

2010-03-28 @ 19:19:14
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0