söndagkväll

Har haft en riktigt bra helg, som dock slutade lite dåligt, men det är bara att ta nya tag imorgon! Är trött så jag ska ta och sova nu. Imorgon ringer klockan 04.30, jag tycker att det är alldeles för tidigt!!

Igår var vi trötta och somande framför tvn typ tio, somnade i sängen halv elva, och vaknade klockan halv sju eller nått sånt där, är det okej på en söndag morgon? Jag tror inte det!
Blev bjuden på mat på eastern igår, det var iaf riktigt mysigt :) Och i fredags åt jag tacos med goa vänner, och sen kollade vi på film, det var inte heller helt fel!

Längtar till nästa helg när jag ska åka till momma, men det är fyra arbetsdagar som ska avklaras först! fast egentligen bara tre på jobbet, för på torsdag ska vi till Jorm på hembesök, så då kommer hela dagen gå åt till det :)

Nä, nu tror jag att jag har svammlat nog om en massa strunt! God natt!




Life is lovely, isn't it? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0