101105

Sitter hos momma med Kitoz liggande bredvid mig i soffan, vilket är mysigt :) Dock saknar jag mina tre älsklingar som jag har lämnat hemma.. Imorgon ska jag åka till Gävla fram och tillbaka för att lämna våra kära honor återigen på parning, känns väl inte så jätte lockande att åka över 90 mil på en dag, men vad gör man inte.


Veckorna går så oerhört fort att jag knappt hänger med..tyckte att det inte var längesedan det var typ 8 veckor kvar till skalet, och nu är det inte ens en vecka innan vi beger oss dit :) Tror att det kommer att bli grymt roligt :D
Har dock inte hittat de perfekta Pippi kläderna än men det blir väl.

Nu kan klockan få bli åtta så att jag ka få titta på idol och sen gå och lägga mig! Tycker inte om höstmörkret för det gör mig såååå grymt trött, konstant, hela tiden.. Hur tråkig är man inte när man egentligen skulle vilja gå och lägga sig klockan åtta på en fredag?!

Ne, nu har jag nog inget mer att skriva för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0