Blåsigt värre..

Idag blåser det verkligen som en storm ute, det är verkligen riktigt höstväder..
Sitter i soffan och ska snart bege mig iväg på body step (vilket ska bli grymt skönt :) ), katterna ligger bredvid mig och sover, tror att de är påverkade av hösten och mörkret lika mycket som en själv för gud vad de sover.

Nedräkningen inför skalet har börjat sedan längre, men nu är det bara 10 dagar kvar innan det smäller, och kul kommer det att bli!! Jag säger JA!! Har inte så mycket mer att köpa inför helgen heller, det är biljetten, mat och bensin kvar, så det känns skönt!

Helgen har passerat fort, fattar egentligen inte riktigt hur jag har hunnit jobba typ två helger i månaden, för det är jämnt fullt upp..

Är lite fundersam över hur det kommer att bli efter jul, om det blir plugg eller om jag kommer att få något typ av arbete. Kan inte påstå att jag är såå jätte pepp på att studera, samtidigt som det skulle vara roligt också.




En bild från tiden på Torsta, längtar verkligen tillbaka dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0