Trötter..

Det är nästan lite pinsamt att vara så trött som jag är idag på en fredagkväll.. Det är ju på fredagar och lördagar man ska vara uppe hela natten lång och hitta på en massa roliga saker. Har dock umgåtts med Stina ikväll och tittat på idol :) Men nu väntar jag bara på att få se vem som blir utröstad innan jag tar och går och lägger mig. Imorgon ska jag göra så lite som möjligt, möjligtvis ta en promenad och sedan dammsuga. Sen på kvällen blir det filmkväll med mamma.

Thomas är iväg och jagar i helgen, så sängen kommer att vara lite tom, men som tur är har jag ju katterna :)

Typ 27 dagar kvar till skalet, längtar!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg :)^^

2010-10-21 @ 18:03:34
URL: http://aaadnama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0