100915

Idag är jag trött..det har varit en oerhört intensiv och känslosam dag, och det påvkerar mer än vad man tror. Utveckas hela tiden nu känns det som och det känns bra. Har kommit en bra bit påväg även om det är grymt jobbigt att gå varje dag. Men det är en kort period i mitt liv och jag är värd detta, att bara lägga fokus på mig ett tag! Sen är jag tillbaka :) Eller jag finns väl fortfarande kvar, men jag är kanske inte helt närvarande just nu.

Är lite orolig för Bambam just nu, han har gått ner lite i vikt, och det kanske inte låter så farligt, men både Bossen och Agazzi gick ner en massa i vikt och där slutade det med att de var tvugna att avlivas. Men nu ska jag inte tänka så! Kan hända att han inte tycker om det foder han har fått då jag har testat lite olika nya nu för att se. Håll tummarna för att det inte är nå allvarligt.

Har världens underbaraste vänner som ställer upp i vått och torrt! Samt världens bästa pojkvän!



Ne, nu ska jag äta middagsrester sedan i söndags, Tacos :) Gott gott!
Sen blir det styrelsemöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0