100918

Idag har det regnat mest hela dagen, men vad gör väl det?! Då har jag ju haft en anledning att vara inne större delen av dagen :) Var iväg och tränade body pump, så nu är jag skönt trött i kroppen! Jag gillar när det är träningsweekend där två gånger per år eller nått :)

Ikväll blir det film och en massa mys med mannen! Han har varit och jagat idag så jag väntar på honom nu. Väntar även på att lasangen ska bli klar för jag är hungrig!

Mamma är i Gävle nu för tillfället på grund av att Bossanova började att löpa i veckan och vi har en hane där nere som hon ska paras med. Så vi får väl se hur det går. Tydligen hade hon avstannat i löpen under resan ner :S Men förhoppningsvis så kan lite sällskap av en fertil hane dra igång henne :) När det gäller Destiny så fick hon komma hem i onsdags, så nu är det bara och vänta i tre veckor innan vi kan se om hon blev dräktig. Jag hoppas verkligen att hon blev det så att det blir bebisar i november :)

Amber är hos mig nu på grund av att mamma åkte ner med Bossanova, och Chicago är lagom sugen, och Amber bara fräser, så det är rena rama cirkusen här just nu känns det som! :) Men det går som tur var bättre och bättre!

Nä, nu tror jag maten är klar :)

Stockholm, maj -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0