Inget egentligen

Jag trodde att jag skulle få mer tid att skriva nu i höst, men det verkar klent med det..eller så är det så att jag inte vill. Vet inte vad för funktion bloggen fyller just nu, och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag ska ge mig på ett försök. Jag är imponerad av de som skriver en gång per dag eller till och med flera gånger per dag, men man kan ju också vända på det och fråga sig om de inte har något bättre för sig, men har man så mycket att skriva så är det väl egentligen inget fel med det.

Kom precis på att jag skulle ha gjort matlådor med korvgryta i ikväll men jag glömde bort det och nu vet jag faktiskt inte om jag orkar ;)

Imorgon ska mannen bjuda på mat, och han vill inte tala om vad han ska göra, men det blir spännande :)


Ne, nu ska jag återgå till att kolla på biggest loser och sedan idol, ska även snart få fika kvällsfika :)

Bambam ligger bredvid mig i soffan och kurar, det är livet det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0