27 april

Vad händer i mitt liv? Jo, förra veckan gick jag introduktion på ett nytt ställe via bemaningsenheten, det var lite kul att testa på nått nytt, det är inom hemtjänsten och även om jag har jobbat med äldre under 4,5 år så får man ju i hemtjänsten möta dem när de är lite piggare och lite friskare. Jag tyckte iaf att det var roligt :) Tycker dock att det känns lite jobbigt att försöka lära sig alla de gator på Frösön som jag behöver lära mig, jag som är glad om jag vet vilken gata jag bor på ;p

Känns som att jag har en massa som jag borde göra här hemma nu när jag ändå är ledig, men jag vet inte riktigt vart orken har tagit vägen. Men det är kanske lika bra att jag tar tag i nått av det nu innan lunch kanske. Eller så tar jag Bambam och Chicago och lägger mig i sängen och myser istället.. :) Det är tomt här hemma, konstigt hur stor plats de små verkligen tar..


På fredag ska jag på anställningsintervju till Hammarstrand, får väl se hur det går. Har iaf kommit fram till att om jag skulle få ett jobb i stan, då köper jag mig en häst, så det så! En häst skulle vara bra för mig.

Jag är less på att fundera och överanalysera allt, och att känna att jag måste följa en viss mall.

Dags att städa, söka jobb och sedan äta lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0