Dag 18 - Min favorit födelsedag

Förut älskade jag födelsedagar, min födelsedag, alla andras födelsedagar, att få överraska mina vänner, fundera ut vad som skulle vara den absolut bästa presenten för just den personen. Men någonstans på vägen, troligtvis till viss del tack vare en viss person så tycker jag numera att det bara är en vanlig dag som alla andra.

Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om iof. Antingen får jag säga att det var när jag fyllde arton, den frihetskänsla jag hade då var ju inte helt fel, att få känna att man var på god väg att bli vuxen, att börja ta ansvar för sitt eget liv. Annars skulle jag nog säga de födelesdagar när jag var lite och jag visste att momma alltid kom in till stan på min födelsedag, det älskade jag :)


Födelsedagstårta från min 19-års dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0