Dag 19 - Någonting som jag ångrar

På denna punkt skulle jag kunna skriva massor eller inte skriva någonting alls. För visst har jag gjort massor av saker i mitt snart 24-åriga liv som jag ångrar, men samtidigt så anser jag att man lär sig någonting av allt man är med om, och om jag då inte hade gjort denna sak som jag ändrar, då hade jag idag inte varit den jag är eller där jag är i livet, sen så är jag iof inte så väldans nöjd med mig jämnt, men jag är ändå jag, med de erfarenheter jag har, och jag tror att allt jag har varit med om kommer att i framtiden göra mig till en bättre människa. Men nu kom jag återigen från det egentliga ämnet.

Men är det någonting som jag kanske ångrar så är det nog att jag har svårt att lyssna på vad jag själv verkligen vill och istället lyssnar på alla andra, men samtidigt så gör ju denna sida av mig själv till mig?
Blev nog inge klokare ändå :)

(Bilden är tagen av mig förra vintern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0