Jag behöver nog verkligen få ett heltidsjobb inom en snar framtid.



Idag fick jag rida en häst som heter Benito på ridningen, första gången jag hade honom och dessutom skulle vi hoppa. Detta tyckte han var jätte kul så vi hade en himla fart. Det var verkligen en häst som man var tvungen att rida i varje steg, när jag råkade sluta så märktes det direkt. Men det är roligt och man blir nog väldigt kvick i sina hjälper vilket jag kan behöva träna på :) Är så himla glad att pappa fick mig att återuppta ridingen! Kan inte fatta att jag varit utan den så länge..

Nä, dags att sova. En ny vecka väntar och den innehåller bara 2 stycken 5 timmars arbetspass hittills. Har iof jobbat helgen, men iaf.

Det var nog allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0