sista april

Igår var jag till Hammarstrand på anställningsintervju, men jag hoppas att jag gjorde dåligt ifrån mig för där vill jag verkligen inte jobba. Ska iväg till Svenstavik på intervju nästa fredag, det känns lite mer intressant. Men samtidigt så har jag ju redan lovat Frösö strand att jag ska vara där i sommar så jag känner mig lite villrådg över hur jag ska göra..

Idag har det varit utställning här i Östersund, Chicago fick sitt cert och Bambam blev nominerad, kul kul! Mammas amber tog högsta titeln och blev BIS så grattis till henne! Och Batzeba en annan avkomma tog också högsta titeln och Arizona blev BIS, så stort grattis till dem!

En ny dag imorgon och så det blir spännande hur det går då.
Nu ligger jag i soffan och känner mig grymt trött..skulle väl ha gjort mig någon middag, men jag får se vad jag knåpar ihop, sen ska jag nog bara titta på någon bra film och gå och lägga mig tidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0