Ångest och flyttkoas..

Har en oerhört dålig kväll, där ångesten och de negativa tankarna tagit över..har hittintills lyckats stå ut i ångesten och tänker väl fortsätta göra det så får vi se om den släpper någon gång..


Till råga på allt är allt, enligt mig, kaos hemma eftersom jag håller på att flytta. Den "riktiga" flytten sker inte förän om en månad, men vi har väl under säkert en månads tid packat ihop och flyttat lite saker lite då och då. Det börjar bli rätt tomt här, men alla grejer kan jag ju inte packa ihop eftersom jag kan tänkas att behöva dem innan jag flyttar. Men jag som är så pedantisk och vill ha allt på sin plats, snyggt och prydligt tycker att det är riktigt jobbigt att vara hemma nu..


På torsdag har jag iaf äntligen terapi igen, det behövs..



Har iaf tillbringat helgen i Stockholm hos Karro, och har haft det riktigt bra! :) Vi tog det mest bara lugnt och njöt av tillvaron :) Fick ju dessutom träffa Amanda en sväng så helgen har verkligen varit över förväntan.




Saknar min man som åkte till Stockholm imorse för att jobba..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0