Mot Stockholm

Sitter på tåget mot Stockholm, vi är redan ca två timmar försenade på grund av nått elfel eller nått sånt. Skönt att komma bort en sväng, samtidigt som jag redan saknar mina hjärtan hemma.

Har varit i Ström i två veckor nu, och tycker att det är riktigt roligt att få jobba där. Visst pendlingen är väl inge rolig, men den går ändå bättre nu än sist jag pendlade, så det är ju bra.

Var ju till Ljunaverk och tittade/lyssnade på Takida förra veckan, jag vet inte vad det är med dem, men de är så himla bra!

Då jag varit oerhört dålig att skriva här i sommar och jag inte orkar skriva om sommaren heller, så får lite bilder stå för min sommar:

Lite badminton :)





Åkte till mommas stuga och bara njöt


Zipline i Åre


Måste ju bara tillägga att bilden ifrån förra inlägget är taget vid min mormors stuga, riktigt mysigt hade vi när vi var där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0