Då var julen över

Julen 2011 är över och jag hade en jättebra julafton :) Tillbringade kvällen innan, fram till efter lunch hos momma tillsammans med Anders och katterna. Efter fikat åkte vi till Anders familj i Hara och var där under kvällen. Kändes lite konstigt att inte vara hos momma hela julaftonen vilket jag har varit de senaste 12 åren eller nått. Men samtidigt så är jag glad att jag fick fira med min älskling :p Men nästa år blir det ett annat upplägg har vi kommit överens om.

 

Var på anställningsintervju idag, samma arbetsuppgifter som jag har idag, men det är en fast tjänst. Nu håller jag tummarna att jag får tjänsten även fast jag egentligen hellre vill ha ett arbete i Östersund så är det i dagsläget en väldigt trygghet om jag får en fast tjänst, även fast det blir i Strömsund.

 

Anders är borta och jobbar i Sveg på veckorna, har väl förhoppningsvis bara några veckor kvar där. Vi har ju som inte hunnit känna efter hur det är att vara sambos även fast vi bott ilag sedan september. Men katterna och jag klarar oss väl helt okej själva också :)

 

Förutom att jag är grymt trött jämnt och har mått sådär fysiskt ett tag nu så är jag lycklig :)

 

MysNusen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0