Dag 16 - Min första kyss

Den här var ju lite knivig, ska jag komma ihåg det? Min första puss var nog iaf i ettan med min första pojkvän som gick i samma klass. jag och Karro brukade hitta på saker med honom och hans bästa kompis, men jag kommer inte ihåg vad vi gjorde egentligen :) Men ett minne som jag har var när vi lekte pusskull på min pojkväns födelsedagskalas, och han sa att ingen annan än han fick pussa på mig, det var lite sött :p

Den första kyssen skedde nog när jag var 14 år med en kille som jag under lång tid hade varit förtjust i, jag kommer ihåg att jag inte direkt tyckte att det var nått vidare, mest bara blött och sliskigt ;) men som tur var har väl den åsikten ändrats med åren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0