Dag 20 - Den här månaden

Maj är snart slut, och jag tycker att denna månad har gått väldigt fort, det var ju alldeles nyss det var utställning i Östersund känns det som.  Har hunnit med ytterligare en uställning i Bollnäs med bra resultat :)
Vad har jag annars gjort då? Var ner på forum två kvällar fast jag inte skulle dit :) har jobbat, lite lite i början av månaden men mer nu mot slutet, 109 timmar har jag fått till iaf :) Sen har jag ju blivit singel och ensamboende också, känns hemskt att säga, men jag behövde det just nu. Måste hitta igen mig själv, så mycket har hänt de senaste 8-9 månaderna att jag inte riktigt har hunnit landa i det än. Ne, men nå mycket mer än så har det väl egentligen inte hänt denna månad.. :)


Hann knappt ta fram väskan innan den var full ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0