morgonträning

Igår bestämde jag och Kicki att vi skulle testa det nya passet bangy pump på fristilen, det är ett promenadpass där man går med några speciella stavar som sviktar. Passet började kvart i sju och jag börjar inte jobba förän halv tolv, så det gick ju bra. När klockan ringde klockan sex imorse så ångrade jag mig kan jag lova. Hade mycket hellre legat kvar i min varma säng :p
Men det var ju bara att pallra sig upp och jag tror att jag kommer att ha träningsvärk i armarna imorgon iaf :) Men sen när jag kom hem kvart i åtta så gick jag och la mig igen och sov till tio :p

Nu äter jag frukost och ska snart bege mig med bil till jobbet, skulle ha cyklat men regnet öser ner..


Jag har haft inflamerat tandkött och har jätte ont i munnen, det är inte okej när man ska försöka äta..



En bild från balkongen från hotellet i Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0