120712

Egentligen borde jag passa på att sova nu när lilleman sover, då jag går runt och känner mig konstant trött. Men kan man inte sova så kan man inte. Joel är 1,5 vecka, han är verkligen världens snällaste :) Han vill ha mat ungefär var 3:e timme natt som dag och däremellan sover han för det mesta. Fast igår hade han bestämt sig för att vara vaken från halv fyra på eftermiddagen till tio på kvällen med nån kvarts sömn lite då och då, bara för att jag hade tänkt att gå och lägga mig i tid :)

Har inte riktigt återhämtat mig efter förlossningen än, känner mig orkelslös och matt, vilket jag har svårt för, men samtidigt så är det ju inte så konstigt att jag gör det då jag tappade 2 liter blod under förlossningen. Men allt gick trots omständigheterna bra :)

Katterna har det gått jättebra med vilket är en stor lättnad! De undrar lite vad den där lilla krabaten är för någon men de är inte uppi honom eller i hans säng så vi får hoppas att det fortsätter så :)

Idag ska vi ner på bvc för att väga lilleman, ska bli spännande att se hur mycket han har gått upp då han växer som jag vet inte vad :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!:) Kommer det någon bild på lille Joel, tro? Lik mamma sin?

2012-07-30 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0