120604

Igår kväll, halv tio fick jag se hur det ser ut på förlossningen för första gången. Nej, bebisen var inte påväg, men jag hade någon form av värk i benet igår kväll och för att kolla så att jag inte höll på att få någon blodpropp så fick jag åka in, blev först glad att få åka till förlossningen och inte till akuten, tänkte att väntetiden på förlossningen kanske inte var lika lång, men vi var nog inte hemma förrän halv ett inatt. De trodde inte att det var någon propp så vi blev hemskickade utan åtgärd. Jag har fortfarande lite ont i benet men inte lika ont som igår så det är tur.

Kände dock när vi var på förlossningen att jag tycker att Skrutten kan få stanna kvar i magen :p

 

Nä, nu ska jag ta tag i och skriva ett medlemsmötesprotokoll. Bättre sent än aldrig :)

 

Var till momma förra vecka för att försöka få några bra bilder på mina bebisar :p

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka underbara bilder på katterna! :)

2012-06-10 @ 14:17:16
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0