120612

Då var det nära, imorgon är det beräknat att Skrutten ska komma, sen lär jag ju säkert gå över två veckor, men man kan ju alltid hoppas att den lille besämmer sig för att komma ut snart. Har sedan igår haft värk i ländryggen, vilket jag inte haft tidigare, sen under natten hade jag rejäl värk/smärta i nedre delen av magen. Har fortfarande ont i ländryggen men det andra har lugnat ner sig lite. Ringde och pratade med barnmorskan som tyckte att det bara var att avvakta och se om det kom igång några värkar på riktigt.

Så här i väntans tider så känns det så overkligt, att inom max två veckor kommer livet förändras och jag kommer att vara mamma?! Jag kommer nog inte riktigt förstå allt förrän Skrutten kommer ut :)

Åkte till momma i lördagskväll och var där till söndagkväll, det är så skönt att komma bort från stan ibland och bara vara :) Sen blir jag dessutom så glad att se hur katterna njuter och tycker att livet är jätte härligt när de får springa lös ute. Önskar verkligen att vi hade bott så att de kunde vara ute oftare!

Brukar gå ut med Chicago i koppel nu när det är fint väder, och det älskar han. Bambam tycker dock inte om att vara ute hemma på Körfältet, han skakar som ett asplöv.

Appropå Bambam, var uppe tidigt i morse och promenerade med Anders en bit när han skulle iväg på jobbet, sen kom jag hem stökade på lite, bland annat skurade jag ur kattlådan och hade den i badkaret så att den skulle få torka och efter la jag mig och läste. När klockan var halv nio så la jag ifrån mig boken, kröp närmare Bambam som låg i sängen och sov och somande. Efter ungefär en timme väcker Bambam mig genom att vara ovanligt go och även dra mig i håret :p När han kommer och blir så extremt go, så vet man att han vill någonting, så det var bara att kliva upp, gå ut i köket för han skulle ha mat, och efter det satte han sig utanför badrummet, så då fick jag fixa iordning kattlådan så att han kunde gå på toaletten :p
De är ju som lite roliga :)

Nä, nu ska jag bege mig mot stan för att äta lunch med Stina :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lånar gärna böcker. Har en hel del böcker ifall du vill låna något.

Åh börjar bli nära nu. Hoppas Lillskrutten kommer snart.

Kram

2012-06-12 @ 17:48:00
URL: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0