3 månader kvar

Idag är det 3 månader kvar til beräknad förlossning. Magen växer så det knakar. 3 månader känns jätte länge, men tiden kommer säkerligen rusa iväg. Imorgon har jag bara 2 månader kvar att jobba, då jag har sökt semester från den 14 maj :) Min första betalda 4 veckors semester :D Är dock lite rädd för att jag kommer att bli rastlös, men jag får väl se till att hitta på en massa så att tiden går snabbt.

Imorgon ska vi iväg och kolla på ett radhus, det verkar på bilderna som att det finns potential. Sen får vi väl se. Titta kan man alltid göra. Än så länge så klarar vi oss med det boende vi har även om det är lite trångt.

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa och vänta på att mannen kommer hem. Det är verkligen jätte skönt att ha honom hemma på veckorna!


Kommentarer
Postat av: Annichen

Hej gumman! Jag hoppas att det går bra för er men det tror ja!

Jag tänker som sagt på dig varje torsdag men det är som att tiden inte räcker till.

många kramar och ja hoppas vi ses snart! =)

2012-04-04 @ 11:13:27
URL: http://anjosas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0