Väntar

Väntar på att Skrutten ska titta fram till oss nu, det är ju två veckor kvar och det kan dröja ytterligare max två veckor innan han/hon bestämmer sig för att komma ut, men jag börjar bli ganska nöjd på magen och sparkarna så jag tänkte jag skulle ta mig en lååångsam promenad till och från stan nu för att försöka motivera den lille att komma ut :) Inte för att det kommer att fungera men hoppas kan man ju alltid göra.

Har haft semester i snart tre veckor, tiden har konstigt nog gått ganska snabbt, trots att jag inte har gjort så jätte mycket på dagarna. Men man hittar ju sin vardagslunk.

Bambam ligger bredvid mig i sängen och han har ännu inte klivit upp för dagen, honom kan man kalla sjusovare :) Inte för att jag idag har varit så mycket bättre själv, blev väckt av Anders väckarklocka kvart över fem i morse och kunde inte somna om förrän vid halv sju, halv åtta klev jag upp för att slänga i mig lite mat och sedan bege mig till barnmorskan (allt såg bra ut och Skruttens hjärtljud lät bra och han eller hon är nu fixerad) efter barnmorskan åkte jag hem för att vila en stund, då var klockan halv tio. Tjugo i ett vaknade jag, så jag sov alltså i tre timmar!

Dags att byta kläder och bege mig ner till sjukhuset en sväng!


Uppe på Åreskutan för ca ett år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0