Tankar

 
Vet att jag skrev om detta för några månader sedan, men jag slutar inte att förundras och jag tycker att det är värt att uppmärksamma då detta gör att man kanske inte känner sig som en bra mamma, man kan känna sig dålig att man har dessa känslor, vart man än kollar på internet eller hör nyblivna mammor prata, så är allt så himla underbart och så fort de fick se sitt nyfödda barn så blev allt annat bortglömt. Jag älskar Joel över allt annat, men jag kan helt ärligt erkänna att jag inte kände den där översvallande kärleken på en gång när han föddes, och jag har sannerligen dagar när jag är så less på att gå hemma, less på att livet ska anpassas efter någon annan och less på att inte få sova en hel natt. Men samtidigt så skulle jag inte vilja byta mitt liv mot någon annans för jag har verkligen världens goaste son och jag skulle göra allt för honom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner igen mig i det du skriver. Att vara mamma är en fantastisk resa med våra fantastiska barn, men någonstans på vägen är det lätt att tappa bort sig och bara bli mamma. För även om man älskar sina barn behöver man ta hand om sig själv och sina egna intressen. Jag tror du känner samma rastlöshet som finns i mig. Man behöver näring till sin egen person för att kunna ge allt och vara där. Det är så lätt att tappa bort sig själv emellan alla blöjbyten och dålig sömn.

2013-02-19 @ 20:29:13
Postat av: Elin

Jag känner igen mig i det du skriver. Att vara mamma är en fantastisk resa med våra fantastiska barn, men någonstans på vägen är det lätt att tappa bort sig och bara bli mamma. För även om man älskar sina barn behöver man ta hand om sig själv och sina egna intressen. Jag tror du känner samma rastlöshet som finns i mig. Man behöver näring till sin egen person för att kunna ge allt och vara där. Det är så lätt att tappa bort sig själv emellan alla blöjbyten och dålig sömn.

2013-02-19 @ 20:29:19
Postat av: Andrea

<3

2013-03-05 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0